نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

من با هوای تو حال دگر دارم...


نمی دونم هنوز زوده یا نه اما دیشب یه تکون کوچولو احساس کردم... دردی عجیب داشتم و وسط های درد این تکون رو حسون کردم. یعنی ممکنه؟ خیلی خیلی عالی بود...


یه دوست خوب دارم ، یه خواهر مهربون ، (جاری اولم ) که  یکی از خادم های افتخاری شاهچراغه ... هر هفته میره اونجا. هرهفته یه چیزی با خودش می بره و برام روش دعا می خونه و میاره. من هفته ای یه بار خرما (یا سیب ، یا کلم!! و... ) می خورم که با هوای شاهچراغ و دعای توسل و حدیث کسا و زیارت عاشورا و... نفس پاک دوست خوبم متبرک شده...

این دوست خوبم کتاب گناهان کبیره رو بهم داد و قبلش هم یه دفترچه...بهم گفت من می خوام محاسبه داشته باشم از خودم و کارهام. بیا ثبت کنیم ببینیم تا چند روز می تونیم هر روز یه کار مستحب و یه پرهیز از گناه داشته باشیم..آیا مثلا می تونیم تا 40 روز گناهی رو کنترل کنیم....

من هنوز به طور جدی راه نیفتادم اما اون حسابی مشغوله ...خدایا به هردومون توفیق بده...


از خدا می خوام خیر و برکت دنیوی و اخروی رو در زندگی دوست مهربونم سر ریز کنه .همیشه.


کارهای من

بعضی از کارهایی که دوستهام بهم گفتن تو این دوران انجام بدم رو می نویسم که یادم بمونه :


با وضو غذا بخور

سوره عصر زیاد بخون.

قرآن با تفسیر بخون.

نگاهتو کنترل کن.

غذای پاکیزه بخور.

با بچه زیاد حرف بزن.

بابای بچه هم باهاش حرف بزنه .

به مناظر زیبا نگاه کن.

خوب بخواب!!!!!!!!!!!!!!!!( بعدا نمیذاره بخوابی)

ورزش کن.

....


یادم اومد میام باز اضافه می کنم.

بابا


از ابتدای بارداریم تا حالا هر روزی که رفتم خونه مامان اینا ، بابا یه لیوان آب پرتقال برام گرفته و با لبخند بهم داده.


کاش بفهمم قدر این نعمت را...




خدایا من می دونم لایق نیستم ولی کمکم کن جبران کنم.حداقل ذره ای..



نمی دونم چی بگم واقعا...اشک تو چشمام جمع میشه ..

شکر...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باران رحمت12


بسم الله الرحمن الرحیم

والعصر (1) ان الانسان لفی خسر(2) الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر (3)

به نام خداوند بخشایشگر و مهربان

سوگند به عصر (1).

که انسانها همه در خسران و زیانند (2).

مگر افراد و اقلیتی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام داده‏اند و یکدیگر را به حق سفارش کرده و به صبر توصیه نموده‏اند (3).


 خیلی وقته سوره عصر رو گاهی همینطوری زیر لب می خونم .... مخصوصا تو لحظه هایی که احساس می کنم غفلت داشتم و خسران ..

اما دیشب دوستم بهم گفت برا بچه اولش مداوم خونده و الان این بچه بسیار صبور هست...

من عاشق این سوره ام و حالا هی می خونم برا عزیزترینم. دوست دارم صبور باشه . نه به خاطر راحتی خودم بلکه برا آرامش درونی خودش...


  • در حدیثی از  امام جعفر صادق روایت شده: فى نوافله بعثه الله یوم القیامة مشرقا وجهه ضاحکا سنه قریرة عینه حتى یدخل الجنة

هرکس سوره «والعصر» را در نمازهای نافله بخواند خداوند او را در قیامت برمی انگیزد در حالی که صورتش نورانی، چهره اش خندان و چشمش (به نعمتهای الهی) روشن است، تا داخل بهشت شود.



-آیه ها رو می خونم ...میرسم به آیه 19 سوره غافر. خشک میشم....عملا وحشت میکنم...وای از پنهانی های درونم...


"یَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَمَا تُخْفِی الصُّدُورُ"

خدا نگاه های خیانت بار و آنچه را که سینه ها پنهان میدارند میداند


-