نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

بیخود نبود که پرید ... نوشته هامو میگم. رنگ و بوی ریا داشت... عجب بود و خودشیفتگی ....


میام دوباره و مینویسم ایشالا..

نظرات 3 + ارسال نظر
آنیتا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

boos
faghat khastam bedooni be yaadetam :* nini chetore? to khoobi

سلام مهربونم...منم به یاد تو هستم. نی نی خوبه الحمدلله . سرما خوردم و خوب شدم .اصلا نمی تونستم بشینم برای همین زیاد نمیومدم دنیای مجازی اما دلم تنگ شده بود.

سارا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/


هنوز نی نی جنسیتش معلون نشده؟

نه عزیزم .آخر ماه میرم دکتر

گلابتون بانو پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

بیا. منتظریم.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد