نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

نور چشم من ، امانت خدا

رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء

برکت و شادی



اندازه استخوان ران بجه ؟ خوبه

رشد بچه ؟ خوبه کافیه

اندازه سر بچه ؟خوبه

وزن مادر بچه ؟ ماشالا رضوان زشت میشی ها ! دکتر دیگه نتونست چیزی نگه. دوست خانوادگیمونه.

کم همسرم بهم میگفت مطمئنی بارداری یا اینا همش چربی اند!! حالا دکتر جلوی همسرم بهم گفت!

فشار خون ؟ خوبه


الحمدلله


اینا رو مقدمه گفتم تا بگم چه خبره واقعا!!!


گفتم خانم دکتر میشه من همینجا منتظر بمونم تا همسرم هم برسه و سونو رو ببینه. گفت باشه .بنده خدا از دست ما آسایش نداره ها !!!

همسرم اومد. با هم ضربان قلبشو شنیدیم. و با هم دیدیمش.البته ما زیاد متوجه نبودیم. خانم دکتر میگفت اینجا ستون فقراته و اینجا پاهاشه و ...

اما وقتی داشت پاهاشو تکون میداد خیلی خیلی ذوق کردم. دوتا پای فندقی هی وول می خوردن.


خانم دکتر: خب دختر هم هست!


دختر برکت و مهر خونه است! دختر آرامش خونه است ! خدا وقتی به کسی دختر میده حتما خیلی دوستش داره.دختر مایه ی نشاط خونه است.


خدایا من شادم. دیشب تو اوج بودم و بیقرار. نه از جنسیت که فقط سلامت همیشگی و تربیت خوبش برام مهمه.حس خوبی داشتم از دیدن یه موجود کوچولو در درونم که گاهی سر نماز صبح تکون هاش شروع میشه و منو بی تاب میکنه.

از سلامتیش. از شادی همسرم. از همه چیز و همه چیز و همه چیز...ممنونم ازت.

خدایا بهم نیرو و توانی بده که روح کودکم رو پر از شادی نشاط و آرامش کنم. روح کودکمو آزرده نکنم. روح کودکمو وصل کنم به تو.

خدایا خطاهامو بپوشون و نگذار اشتباهات من سرنوشت کودک منو به خطر بندازه. خدایا به من یاد بده .

خدایا خیلی حرف دارم باهات. بذار بعدا بهت میگم.




اما یه چیز کوچولو و یواشکی : هنوز اسمشو نمی تونم انتخاب کنم. همسرم میگه یا زهرا یا مریم و من هم ( بنا به دلایلی این دوتا هنوز به دلم ننشسته) و دیگه هیچ اسمی ندارم. همسرم در مقابل رضوان استقبال خوبی نداشت. دیگه رضوان به دلم نیست. احتمالا یکی از همون دوتا میشه. و به احتمال 70 درصد زهرا...


نظرات 9 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

وای خدای من! دختر! چه خوب. مبارک باشه. انشاالله سالم و صالح و عاقبت به خیر باشه.

ممنونم گلابتون جونم.

هه هه فکر کردی نفهمیدم یواشکی خوشحال شدی چون یه مورد بسیار مناسب برا گل پسرت پیدا کردی!!!

آیدین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://fakhtehf60.persianblog.ir/

به به مبارکه مامان خانم قدمش پر از خیر و برکت...زهرا که عالیه...انشالا همه با هم عاقبت بخیر بشین التمای دعای ویژه هم داریم

آره می دونم خیلی خیلی عالیه...ولی یه چیزی اتفاق افتاد که دلم یه خورده شیطانی شده و نمیذاره با این اسم کنار بیام.... ولی به احتمال زیاد همون زهرا میشه...
همیشه از لحن صدا زدن زهرا جان خوشم میاد... زهرا جان که گفته میشه میرم تا مدینه و دیگه برنمی گردم و از این نظر عاشق این اسمم.

*پرنیان* سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://ghalam110.blogfa.com/

تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!!!!!

چقدررررررررررررر خوب که دختره...دختره رحمته، برکته....وای خیلی خوشحال شدم برات

ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و کیفشو بکنی

خیلی ممنون عزیزم. ایشالا روزی شما

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام
انشالله به مبارکی و میمنت
من عاشق دخترم
دختر برکت خونه است
اسم زهرا هم خیلی قشنگه

خیلی ممنون عزیزم .
ایشالا روزی شما گلم...

مامان محمدین چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://mohammadein.blogfa.com

اولندش خیلی خوشششششششششال شدم که دخمله و سالمه و شادین و سلامتین و داری زشت میشی

دویومندش(doyomandesh) بابت حل شدن اون مساله و آرامش خاطرت خعععععععععععععععععلی شاد شدم.

سیومندش( اینو اگه میتونی بخون و تلفظش رو به لاتین بنویس برام ببینم!!!) آجی یه dokhder دیگه بر ما بیار!!!

شما تضمین کن شازده های شما با فاصله یک یا دوسال صبر می کنن و هول نمی کنن و هردوشونو میبرن چشم ما تمام تلاش خودمون میکنیم...

اما میترسم. میترسم اولی رو که ببینن از هولشون برادرکشون راه بندازن!!!

وای خیلی زشت شدم. فقط باید دید ! من عاشق خانم های باردار زشتم البته....

سارا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://ma3nafaronesfi.blogfa.com/

میگن دختر تو بارداری یه مدت کوتاه زیبایی مادرش رو میگیره برای زیبا شدن خودش البته میییییییگن امااااااااااااا قول دخترتو به کسی ندیااااااااااااا 3 سال تفاوت سنی خوبه هااااااااااا .باور کن مادر شوهر به خوبیه من گیر نمیااااااااااادااااا

عزیززززززززززززززززززم باشه .اگه بخوام رو حساب اینکه شما مادرشوهر دخترم میشی ، دختر شوهر بدم که چشم بسته قبول میکنم.

آره من که همیشه قبلا ها دوست داشتم فقط خانم های باردار با هر قیافه ای رو نگاه کنم. یه معجزه زنده و مقدس... از این زیباتر

آنیتا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ق.ظ

فاطمه جان مبارک باشه بی نهایت خوشحال شدم، اینشالا همیشه شادو سلامت باشید هر ۳ تون . دختر عالی . خیلی باید خوشحال باشی که ی همدم و مونس و دوست قرار برات بیاد ، از اون دوستایی که تا آخره عمر پیشه آدم میمونن.
خدا رو شکر، بیصبرانه منتظره تولدشم شرمنده که چند هفتست بیخبر گذاشتمت همیشه به یادتم دلم پیشته

ممنونم مهربونم ....
ایشالا روزی شما گلم....

من هم همیشه به یاد تو هستم و هربار که یک کلمه هم ازت میشنوم کلی دلم باز میشه!
ولی خب شرایط و ساعات روزانه مون به هم نمی خوره و برام قابل درکه
می بوسمت!

لیدا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://setare-baran.blogsky.com/

سلام

مطالب وبلاگتون کمی خوندم از طرز بیانتون قدر شناسیتون خیلی خوشم اومد از اینکه فرشته کوچکی در وجودتون دارید بهتون تبریک میگم من عاشق دختر بچه هستم از خدا میخوام که با اومدنش خیر برکت و نیکی و محبت به میزان خیلی زیاد بیاره و شما هم دوران بارداری خوبی رو سپری کنید و زایمان بی درد و راحتی داشته باشین
این روزها و زمان زایمانتون همه بیماران و اونایی که مشکل دارن یا گره زندگیشون باز نمیشه دعا کنید چون دعای مادر خیلی زود مستجاب میشه
خیلی شاد شدم که اتفاقی وبلاگنونو پیدا کردم ان شالله زود زود بهتون سر میزنم
بهترین ها رو از خدا میخوام راستی تو وبلاگ من میتونید مطالب به در بخوری برای نگهداری کودک و نوزاد پیدا کنیید
منتظر حضور گرم تون هستم
من خدایم را دوست و به خاطر همین دوستانم را به میسپارم

زینب سادات شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://zire1saghf.blogfa.com

عزیزم
زهرا قشنگه
مریم هم همین طور
حالا میخوای یه چیزی بگم که مریم به دلت بشینه؟!
می گن تو دوران بارداری سوره ی مریم رو زیاد بخونید برای راحتی وضع حمل. من امتحانش کردم و واقعا هم جواب می ده.
حالا تو سوره ی مریم یه جایی هست که مادر حضرت مریم به خداوند می گه " سمّیتموا مریم"
اگه اسمش رو مریم بذاری تا همیشه وقتی سوره ی مریم رو می خونی به سمیتموا مریم که رسیدی از شادی پرواز می کنی....

سلام عزیزم.خوش اومدی..

مریم هم یکی از انتخاب هامونه.دقیقا به همین دلیل که یکی از جاری هام برام تعریف کرد که خودش هروقت سوره مریم می خونه این احساسو داره..اونم اسم دخترش مریم هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد